Just falling apart


Det känns faktiskt som att mina armar ska ramla av. Haha. Gnäll gnäll ;p Jaja, träning är bästa receptet för att få bort träningsvärk, så jag jobbar på saken. I övrigt så har jag pratat med Emma ikväll, alltid trevligt ;p Har sett lite serier så jag är snaaart klar med 24. Har tagit en himla tid alltså. Men det börjar äntligen arta sig lite nu!

Nu är jag lite ledsen för att vi typ har slut på mjölk. Buhu. Kikar lite på lägenheter istället. Undrar hur länge jag velat flytta nu egentligen, är ju helt tokigt. Det ska bli fint att få bli vuxen på riktigt. Även om det lär dröja ett tag :)

Okej, nu är det kört, Fanny berättade att hon och hennes pojke kanske ska ut och resa. Nu blev jag sugen. Skulle vara fint med lite riktigt solsken, nu när det väl är sommar och allt. Nä, nu ska jag drömma mig bort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0