Hold on

Hej bloggen! :) Hoppas ni har haft en helt strålande dag! :) Jag är som vanligt jäkligt sliten och bara allmänt less på livet för stunden. Men det går i vågor så snart har det nog gått över :) Jaja, ikväll har vi tränat. Spelade så gott som hela tiden. Känner mig väldigt ur form liksom, men förhoppningsvis så börjar man komma igång på någon vecka eller så :) Har första träningsmatchen på söndag också. Kan inte bli annat än utklassning. Spelar nämligen mot iksu ungdom, topplag i div 1. Haha. Ja, vi får kämpa på helt enkelt. :) Anyway, på fredag blir det utgång. Igen ;p Tone har nyligen fyllt 18 och det ska vi fira med lite partaj. Kommer bli grymt roligt! :D Nej, nu ska jag pallra mig in i duschen. Puss på er älsklingar! p.s förlåt för bildtorkan.. ska försöka fixa det imorgon! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0