Grateful


Jag tänkte bara predika lite lätt om hur underbara mina vänner är. Eller inte bara mina vänner, allas vänner! Trots allt svårt som finns här i vår värld så kämpar vi vidare. Och ni går ingenstans oavsett vad som händer. Jag älskar er.

Jag är så enormt tacksam för alla glada dagar jag haft den sista tiden, även om jag inser att det verkar vara dags för allting att falla tillbaka på sin normala plats. Man ska verkligen ta vara på varenda liten sekund som man får.

För att tala om någonting annat. Träningen var rätt schysst. Är väl kanske lite ovant att spela med nytt folk. Men jaja :) Har äntligen fixat min klubba också så den är fit for fight nu liksom. Har pratat med världens världens världens finaste vän, F också. Mycket kärlek till dig babe!

Anyway, imorgon blir det skola. Sedan blir det nog stan en snabbis, (Behöver nya strumpbyxor, igen! Blir galen!) och sedan blir det nog förmodligen utgång. Ska bli trevligt med sista utgången för i år. Åtminstone på droskis. Jaja, vi får se vad det blir, imorgon :)

Nu kikar jag på american idol och ska snart krypa ner i sängen. Skönt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0