Fredag


Godmorgon!

Ni är världens bästa, det vet ni va? Alla är världens bästa just nu. Ja, jag har inte sovit många minuter inatt. Mitt hjärta har nämligen gått sönder förstår ni. Som om det inte var i bitar redan innan. Ja, jag ska ta min trasiga kropp och själ och köpa en kalender nere på stan snart. Sedan ska jag hämta något superskumt paket som ligger och väntar på mig. Hoppas på ett arv på ett par miljoner..

Lifehouse - Broken. Ni vet då man gör allt man kan men det ändå inte räcker till? Så känner jag nu. Jag ligger i bitar, längst ner på botten. Kämpar för att ta mig upp men åker bara längre och längre ner. Yes. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Saaandra

vaa säger duu för nått?

2008-08-15 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0