Fredag


Hej finaste! :D

TGIF liksom! Underbart med helg, trots att skolan bara varit igång i tre dagar nu ;p Redan skoltrött, hur nu det är möjligt. Haha! Ja, kanske världens tråkigaste skoldag, nästan.. Hade biologi och det handlar ju fan bara om skogen. Jag som hatar skogen ;p Sedan var jag tvungen att räkna matte. Ännu tråkigare. Tur att vi fick se längdhoppsfinalen på engelskan och sluta 50 minuter tidigare. Rätt skön lärare tror jag nog! :D

Sedan har jag upptäckt dagens I-landsproblem. Strumpbyxor. Hur drygt är det inte att köpa nya för dom går sönder hela tiden? Man ska ha rätt färg, rätt storlek, inte för tunna, inte för tjocka och mina får inte vara glansiga. Sedan tar det en halvtimma innan man inser att man tittar på leggings istället så man får börja om sitt letande.. Blir ju knäpp! Tror jag löste mitt problem i alla fall. Tur för mig liksom. :)



Ikväll blir det party och utgång tillsammans med Tone. Ska bli jäkligt roligt måste jag säga :D Blir att äta och duscha och göra sig klar om ett tag. Ska ju hela vägen upp på Ålidhem eller någonstans. ;p Jaja, nu ska jag ta någonting i magen. Puss älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0