Fredag


Hej älsklingar!

Hur mår ni? Jag hoppas ni har det bra! Nu är det ju helg och allt :) Ja, mitt humör åker berg-och-dalbana konstant i alla fall. Känns ganska drygt. Ni vet, inom loppet av tio minuter har jag hunnit skratta, gråta och skrika. Så är det verkligen just nu. Hoppas verkligen att det går över, för såhär illa är det verkligen inte, vanligtvis.

Ja, min dag.. Jag åkte bil med pappa till hans jobb där min cykel stod, cyklade ner på stan och fixade mitt sparkonto. Nu känner jag mig lite duktig. Ska jag lyckas spara lite varje månad också. Ser väl hur det blir med den saken ;p Anyway, åkte på iksu och tränade. Inte speciellt hårt med tanke på att jag haft träningsvärk hela veckan efter alla dagars träning. Dock tror jag mina ben värker mer än tidigare. Haha. Jaja, ska vila imorgon så förhoppningsvis går det mesta över tills på söndag. :)

Insåg förresten idag att jag inte alls kommer kunna börja jobba på tisdag, som det var tänkt, utan på torsdag. Det känns väldigt fint! Dock ska jag istället måla mormor&morfars stuga och träffa farmor. Mitt ute i skogen. Men jaja, det känns betydligt roligare än att sitta på mitt tråkiga jobb ;p



Såhär vackert är Umeå ibland. Bilden är dock tagen 05 :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad tycker du om min nya bloggdesign :/? Fick skrapa ihop någonting fort eftersom att någon förstört :O!

2008-08-08 @ 21:02:46
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0