Bakis (??)


Okej, jag kanske hade aning fel angående det där med att vara bakis och det. Eller, jag har inte mått dåligt på det sättet. Tror jag åtminstone. Pappa påstår att det är bakfylla i alla fall, men jag låtsas att jag inte håller med ;p Min mage är i alla fall helt skadad. Ni vet, sådär orolig och äcklig och stressad som den alltid var förut? Ja, precis så har det varit hela dagen. Så jag har mestadels vilat, och sett fotboll (domaren sög igen, haha). Nu har jag t.o.m varit duktig och klippt gräsmattan, fast jag råkade typ förstöra gräsklipparen, haha. Bra jobb av mig där ;p

Anyway, magen har lugnat sig. Tack gud! Så nu dricker jag oboy och lyssnar på Flo Rida - Low. Party party. Eller ja, ni förstår nog. Ska väl ut och promenera lite och i övrigt så får det nog bli lite älsklings-24 resten av kvällen. Skönt att vila upp sig efter gårdagen. Det är ju slitsamt, typ ;p

Ni ska få se min fina, sköna tröja lite senare. Ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0