Valborg


Hej allihopa! :D
Hoppas ni har sovit gott och att ni njuter av det fina vädret, för det gör i alla fall jag :) Inte varje år som det inte är grått och regnigt på Valborgsmässoafton faktiskt så man får ta till vara på det som ges liksom. Spenderade natten hos älsklingen och skulle sedan ha skola fram tills elva. Självklart (suck) så var läraren sjuk första lektionen så egentligen så var det sovmorgon till tio, för att sedan sluta elva. Jaja, jag ska inte gnälla, så lite skola som jag har så.. Antar att de flesta av er varit lediga idag, själv så är vi lediga fram tills tisdag nu så det blir väldigt skönt :)

Ikväll ska jag iväg på lite middag och trevligheter hos en av mina bästa vänner. Kommer nog bli mycket mycket bra :) Finns nog ingenting bättre än att spendera sådana här "högtider" med sina nära och kära, lite god mat och någonting gott att dricka, och framför allt SOLSKEN :D

Nä, nu ska jag kila ut i solen och sedan påminna min pappa om att fixa ett nytt nätverkskort till min dator. Ni får ha en superbra dag så hörs vi lite senare :) Puss på er allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hoppas du får en trevlig valborg :)

2008-04-30 @ 12:20:00
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0