Tröstshopping

 Kom nyligen hem från en lång dag som först började med innebandylektion då vi istället spelade fotboll, haha. Så det kan gå ibland alltså ;P Hade sedan mitt icke-efterlängtade prov i kemi som gick så gaaalet dåligt. Tror aldrig jag varit med om värre alltså, usch! Ska kräva att få en termin till, som resten av min klass. Så det löser sig, hoppas jag :) Drog sedan ner på stan för att fixa min brors tröja. Där träffade jag även Sandra som jag inte sett på åratal, riktigt trevligt var det! Råkade sedan tröstshoppa lite nytt nagellack för att kompensera mitt misslyckade prov, men sånt är ju tillåtet tycker jag. Nagellack är alltid roligt! :)



Ursäkta för de dåliga bilderna. Nagellacket kommer i
alla fall från Mavala och är nummer 32 - Bangkok! Vad tycks? :)

Ska snart äta middag för att sedan åka iväg och se lillebrors innebandymatch. Det är nämligen cup här uppe i Norrländska huvudstaden. Dock för de yngre barnen, men ändå, det innebär jobb för oss "gamlingar". Huhu, 6.30 börjar vi på söndagmorgon. Tortyr, eller vad säger ni?

Tänkte förresten passa på och lägga in bilder på jackan jag köpte förra veckan. Den som väntar på något gott.. :)
Puss Puss=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin färg:)

2008-04-04 @ 21:37:40
URL: http://evelinalindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0