Torsdag


Hej allihopa! Hoppas ni har en bra dag! :) Själv så har det varit en sköön dag so far. Skola fram till tolv, prov och lite laborationer och fysik och så. Det funkade iaf :) Kikade in på salongen där mina frisörer gjorde makeovers på varandra. Färgade och klippte och allting. Lite avundsjuk känner jag mig faktiskt. Men kanske ingen bra idé att färga håret då det är så pass slitet, då står jag bara där hårlös sen efteråt :P
Solen skiner och det ser blått ut där uppe. Finns INGENTING bättre :) Har suttit och kikat på resor till Thailand igen. Lär nog dröja väldigt länge innan vi åker dit en tredje gång, om vi ens åker. Men drömma kan man ju alltid. :D

Jag är ju en sådan som gillar att planera och ha mycket god koll på min ekonomi och hela den biten. Så nu ska jag nog kika på kontot och sedan försöka klura ut hur mycket pengar som kommer gå åt i sommar, det ni. Ambitiöst vill jag lova. ;p

Nåväl, nu är det nog dags för lunch och lite sol. Ha en jättebra och underbar torsdag! För det ska jag :D Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: härligt värre, ha en toppendag i solen :D

2008-04-24 @ 13:49:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0