Tisdag


Godmorgon mina älsklingar! Hoppas ni har sovit gott! Antar att ni undrar vad jag gör vaken såhär tidigt på min lediga dag. Ja, faktum är att jag har 4 övriga i den här familjen, varav två av dem börjar skolan vid 8.10-tiden. En börjar jobbet vid 8 och den siste skulle åka på IKEA i Sundsvall halv 8 imorse. Och dem vet inte hur man är tyst, såklart. Men det värsta var nog när hemtelefonen började ringa utanför min dör. KLOCKAN 6!!!! För att vi ska sälja vår dumma gungställning. Katastrof. Den såldes igår redan. Nu är det mer än 15 människor som ringt de senaste 3 timmarna. Klart jag inte kan sova liksom.. Ja, dagens I-landsproblem.....

Nåväl. Idag ska jag vandra ner på stan med en vän och göra lite ärenden inför Valborg och allting. Ska väl eventuellt leta lite kläder eller något sånt trevligt också. Sedan är det bara att sätta sig och se 3 av jordens bästa serier. Nya avsnitt till One Tree Hill, Gossip Girl och House. Bättre blir det nog inte! :D Ikväll blir det tyvärr jobb, men sådant man får leva med ibland antar jag. Jaja, nu måste jag tydligen klä mig, för vi ska gå på tok för tidigt enligt mig.. Bara att lyda verkar det som.. Hörs sen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0