Tisdag


Hej allihopa! Jag sitter och avnjuter ett par extremt härliga avsnitt med mina favoritserier och inväntar födelsedagsbarnet, dvs min mamma :) Var även tvungen att lära mig att använda torrents så jag kunde få möjlighet att se avsnitten. Nu när DC inte alls fungerar så har man ju inga större valmöjligheter tyvärr. Nyss sett OTH - galet bra som vanligt. Nu ser jag och syster på Gossip Girl. Eller vi har en liten paus ;D Jag sprängde ännu en ballong och ska plocka fram lite bullar alldeles strax. :)
Sjukt skön dag med solsken och hela baletten, man blir så glad när det är lite varmt ute. Aldrig fel!

Ikväll blir det alltså massvis med fika och trevligheter. Nu ska jag se klart avsnittet och fika färdigt. Ha en jättejättebra dag tills vi hörs igen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0