Tisdag

 
Hallå :) Hoppas allt är bra med er! Själv så är jag lite besviken och irriterad. Alla som känner mig vet att jag har grymt hög målsättning när det gäller allt, och framför allt skolan. Dagens fysikprov var kanske inte det bästa jag gjort i mitt liv, även om jag säkert kommer få ett ganska bra resultat - dock ej så bra som jag ville. Så jag surar och är arg på mig själv för stunden. Ska snart sätta mig och se det nyaste One Tree Hill-avsnittet (kom ut på nätet imorse) så det ska i alla fall bli mycket roligt :) Sedan blir det tyvärr jobb ikväll. Och sedan ska jag mysa med älsklingen, så det känns helt okej i alla fall :)

Ska fortsätta vara lite arg på mig själv en stund nu, så vi hörs igen snart! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0