Tisdag


Hej! Och godmorgon på er allihopa. Hoppas ni sovit gott och hela den biten! Själv är jag rätt så nyvaken, har nyss käkat lite frukost och läst lokaltidningen, haha. Idag är jag ju som sagt ledig, det känns verkligen grymt skönt måste jag säga! Har inga större planer för dagen mer än att eventuellt dra ut på en löparrunda, städa mina garderober, kanske fika lite och sedan ikväll ska jag jobba igen. Så det blir nog rätt så slappt :)

image50

Förresten, ni som gillar One Tree Hill och brukar följa serien i USA's takt, ni missar väl inte att serien kommer tillbaka på måndag igen. Sjukt härligt, eller hur? :) April är ju ganska härlig på så vis att one tree hill, gossip girl, house och greys anatomy är serier som återvänder. Så nu alla glada, nu är serierna snart tillbaka på riktigt efter den tråkiga strejken! :) Vilka serier följer ni? :)

Ska ta tag i mina garderober nu. Vi hörs på en stund :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, härligt med massa bra serier :D

2008-04-08 @ 18:25:51
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0