Tårtkalas

Heeej på er :) Kom precis hem från skolan, lyckades t.o.m få skjuts båda vägarna idag. Skickligt gjort må jag säga! Har haft en galet jobbigt och snurrigt litet fyspass på morgonen, sedan tråkiga fysik- och kemilektioner då vi bara gjorde en massa obegripliga laborationer. Helt ärligt så blir jag bara deprimerad av kemin alltså, hårt minsann ;P Hälsade sedan på mina älsklingsfrisörer inne på salongen och kollade runt. Alltid roligt, även om jag inte lockas av själva yrket längre. :) Nä, nu hörrni, nu är mina pannkakor klara så det känns som att det är dags för lite lunch faktiskt. Ikväll ska jag till mina underbara barndomsvänner och käka tårta och annat gott, det är nämligen 2 av dem som just i dagarna har sina födelsedagar, 18 långa år, det ni :) Nåväl, vi hörs efter pannkakorna, Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0