Talang

image28

Haha, är det någon mer än jag som just sett Talang 2008? Dessa två snubbar var ju helt makalösa! Tyckte verkligen att det var riktigt grymt det som de lyckades med alltså! Fick mig ett trevligt litet skratt helt klart!

Har käkat lite gelehjärtan och druckit saft med moster. Vilken fredagskväll alltså! Inte varje dag man känner sig som 12 igen alltså :) Kan ju vara mysigt det med, minsann. Förresten, såg att det var en hel del som tittat in här under dagen. Lämna gärna en kommentar efter er och säg "hej" eller något liknande. Vore roligt :)

Nu ska jag nog ringa älsklingen och sedan kanske sätta mig och se någon bra film. Något förslag? Ha en superbra kväll så hörs vi imorgon igen! :) Puss puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0