Sunglasses



image78


image79

Sommaren i all ära. Men vad vore den utan ett par schyssta brillor? :) Dessa kommer från Asos och Marc Jacobs och är bara två par av många som jag inte skulle ha någonting emot att bära nu när solen börjar titta fram på riktigt! Enda nackdelen är väl att jag så lät förstör mina solisar, exempelvis tappar dem på golvet osv. Ni kanske vet vad jag menar? ;D

Jag har haft en väldigt slapp dag idag. Nästan för slapp, men jag antar att man kan skylla på ledigheten. Ikväll ska jag i alla fall umgås och mysa så det blir väldigt fint :) Någon promenad har jag inte lyckats med ännu så det känns som att det börjar bli dags nu faktiskt :) Vad har ni gjort idag? :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Shit vilka gorgeous brillor på den översta bilden. Älskar dom :D

2008-04-12 @ 18:50:20
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: melina

snygga

2008-04-12 @ 21:03:15
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0