Stil


Ja, allihopa. Nu tänkte jag att ni ska få se ett praktexempel på min klädstil och en liten outfit som jag just hittade som jag gillar jättemycket! Dock så fungerar det inte alls att ladda upp bilder på bloggen så det får väl bli imorgon då antar jag.. Gillar verkligen inte blogg.se idag, sjuuukligt seg. Sällan skådat värre alltså!

Har verkligen inte varit så duktig idag som jag hade tänkt mig, blev inte mycket av mitt fysikplugg och jag har knappt rört på mig känns det som. Och det verkar som att älsklingen är väldigt upptagen med sitt spelande och ja, tråkigt bara ;P Dock har jag tagit en dödsskön dusch under "vattenfallet" och ska nu rulla upp min fula utväxt på lite spolar. Sedan blir det eventuellt (antagligen inte) fysikboken (jävla tjat om fysiken idag, sorry). Känner att det ändå varit en rätt långtråkig dag. Såg dock att det var otroligt många som kikat in här under dagen - riktigt kul, blir så glad! :D Ska nog se på lite tv och sådär och kanske vänta på pappa som kommer med flyget vid midnatt, så då kanske jag har någon rolig att prata med här hemma. We'll see om jag somnat innan dess. :)

Nu känner jag att det är dags att gå. Ha en fortsatt trevlig kväll alla sötnosar. Sleep tight! Puss!

Kommentarer
Postat av: Carolina

GODMORGON :) Hoppas du får en bra dag !!!

2008-04-14 @ 08:56:10
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0