Söndag


 Hej alla glada :D Förlåt för jättedålig uppdatering i helgen. Har gjort en massa annat istället.. Igår så tog IKSU SM-guld, det var rätt så roligt! Även Warberg vann så det var ju rätt lag om inte annat. Sedan myste jag med älsklingen, såg lite tv och åt cashewnötter (hej thailand?) och hade det bara allmänt skönt! Idag så har jag jobbat från typ ett till fem och det gick ju ganska så braa så jag klagar inte. USFF spelade även oavgjort mot Kristianstad nu på eftermiddagen så det har ju bara varit bra om man säger så :D Hoppas ni med haft en sköön helg!

Nu ska jag åka iväg och handla lite med mamma. Lovar lite bättre uppd. senare med lite outfits osv. :) Håll ut! Puss

Kommentarer
Postat av: S

Elin va händer, kom igen nuu :)

2008-04-21 @ 19:33:04
URL: http://sandralindquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0