Söndag

Godmorgon allihopa :) Gissar rent spontant på att de flesta antingen nyss vaknat, eller så ligger nog väldigt många och sover fortfarande. Haha. OJ så skönt det vore. Själv klev jag upp, pigg som en lärka (eller?) klockan 05.35 då alarmet på mobilen ringde. Var bland det jobbigaste jag gjort tror jag. Så nu har jag jobbat i lite mer än 4 timmar. Helt sanslöst jobbigt, ingenting jag rekommenderar någon att göra sådär tidigt på morgonen. Har dock fått i mig lite kyckling nu och ska sedan iväg på mitt vanliga jobb om sisådär en timme ungefär. Värsta jobbdagen alltså, inte så himla kul ;P Jag hoppas att ni har en bättre förmiddag/eftermiddag än vad jag kommer att ha!

Insåg också att mitt internet har lagt av på min dator, så jag blev lite smått upprörd där en stund. Hörde av min mamma att min syster vält hela min hårddisk så ja, man vet ju aldrig vad som hänt liksom... Måste med andra ord använda den dåliga datorn nu, stackars mig, hehe..

Jaja, jag ska vila lite nu innan jobbet tänkte jag. Förhoppningsvis så fungerar mitt internet då jag kommer hem sedan, lagom till middagen. Så kan jag slänga upp lite fina bilder och sådant sedan :) Hoppas ni orkar härda tills dess alltså, om inte annat kan ni ju passa på och säga "hej" så jag har någonting kul att svara på lite senare då ;D Ha en superbra eftermiddag! Puss puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0