Shopping


Efter skolan idag så åkte min mamma, jag och min bror på lite utflykt sådär. Åkte iväg för att egentligen kolla på en ny cykel till min bror och istället så hittade jag massor med trevligheter. Kikade på lite nya innebandyblad, nya löparskor och lite sånt smått och gott. :) Vi köpte också med oss ett par fina blommor (jag som hatar sådant). Och själv så hittade jag faktiskt 2 plagg som fick följa med hem :)

image97

En vit t-shirt från Roxy för 350kr och ett par svarta snygga träningsbyxor från Craft för också 350kr.
Gillar dem jättemycket. Sådant som man aldrig kan få för mycket utav :)

 Nu sitter jag och ser på So you think you can dance, eller det börjar ju igen om typ en timme. Sjukt duktiga vissa är alltså, helt galet! Resterande delar av kvällen blir det lite småplock i mitt rum, samt tv och sist - den efterlängtade sängen. Är så sliten i kroppen av någon skum anledning att jag skulle behöva sova ett dygn. Minst! Snart helg som tur är :D För övrigt; Bälinge - USFF 1-1 :D Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0