Onsdag


Hej mina älsklingar! :) Just kommit hem från skolan, åkte med pappa hem som vanligt. Hade först lektion som handlade om något kostprogram på datorn där man skulle räkna ut sina dagliga intag av mat och kalorier och tjolahopp tjolahej, massa knasigheter som tog fett lång tid. När lektionen var så gott som slut och vi skulle spara våra grejer så funkade det inte. Wiho. Över en timme till ingenting med andra ord. Kom alltså sent till min allra sista lektion i idrott a, var tvungen att springa genom skolan för att hinna byta om. Och så var dom iklädda leggings och jeans allihopa. Inga idrottskläder där inte. Hoppet alltså! Jaja, sedan så hade jag ingen kemi, mycket skönt. Så jag solade i 40 minuter. Värsta Thailandsvärmen här i Umeå idag (nåväl, inte riktigt men). Helt fantastiskt i alla fall :D

Nu har jag käkat en överbliven liten tårtbit från igår - mycket gott :D Deppar dock fortfarande efter äckel-norrmannens självmål ca 93.52 in i matchen igår. Liverpool - Chelsea. Champions League. 8 sekunder kvar av övertiden. Han borde skjutas och jag önskar vi hade ett annat grannland. Så illa är det!

Nåväl. Ikväll ska jag jobba vilket känns tråkigt. Men jag behöver pengarna så man får härda. Tone ska köpa massa fina produkter till mig imorgon/fredag så mitt hår kommer må bra heeela sommaren. Sånt gillar vi!
Nu ska jag prata lite med min pappa och sola lite mer. Hörs senare. Njut av vädret allihopa! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0