Onsdag


Hej hopp! Tänkte bara att ni allihopa ska få veta att vädret är det bästa vi någonsin haft här i Umeå såhär långt under 2008. Helt gaaalet fantastiskt vacker, underbart, härligt är det! Hoppas ni har minst lika fint väder i övriga landet :)
Med andra ord så har jag inte tänkt sitta här inne och ruttna utan det blir nog en mysig långpromenad alldeles strax. Mycket mysigt och skönt :)

Ja, idag så åker en av mina vänner ner till stockholm i ett par dagar, ska bland annat se SM-finalerna i innebandy i globen osv, sjukt trevligt måste jag säga. Hade inte suttit fel att vara där nere och se på innebandy i värdsklass på samma gång. Hoppas att ni stockholmare har biljetter för det lär bli grymt!

Hoppas förresten att alla såg One Tree Hill igår, det nyaste avsnittet. Kanske världens bästa serie. Efter 24 då såklart :) Nu ska jag bege mig utåt strax. Vi hörs lite senare. Ha en asbra dag! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0