Motivationsbrist

Kom just hem från stan där jag ätit lite mat på subway - alltid gott! Så känner jag mig så himla nyttig också när jag vet att min mamma sitter och äter någon fet hamburgare från Max, haha :) Har följt pappas match via liverapporteringen på nätet också, men det var verkligen en mindre vacker syn, hah. Jaja, huvudsaken de klarar sig kvar i allsvenskan så :) Nu borde jag verkligen ta tag i fysiken känner jag, men har ingen riktig ork. Vad brukar ni göra för att kunna koncentrera er på skolarbete?

Ska väl plugga lite nu då (känner mig duktig), slänger upp någon dagens eller liknande lite senare :) Glöm inte att lämna nångonting som jag kan svara på! :D Puss puss!

Kommentarer
Postat av: mims

haft en bra dag? :) , välkommen till min blogg:)

2008-04-13 @ 18:01:47
URL: http://mims08.blogg.se
Postat av: bownii

jasså, men det förklarar ju saken! :) men gud va intressant med frisör pogrammet..på 2 år måste du ju lärt dej väldigt mkt ?

2008-04-13 @ 18:08:47
URL: http://bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0