Middag och mys


Haft en jättemysig dag idag. Först var jag som sagt med älsklingen imorse :) Och nu ikväll så fick vi middagsgäster. Var riktigt riktigt trevligt. Nu så slappar jag mest och strötittar på tv. Såg nyss en bit av Körslaget. Tyckte det var extremt coolt när dem just sjöng typ opera eller vad det var. ;p Mäktigt om inte annat!

Vi pratade lite lätt om Göteborg. Kanske världshistorierns bästa stad. Utan tvekan. I sommar bär det av dit igen, som vanligt. Är ju lite av en tradition numera. Grymt bra fotboll och lite härlig shopping samt en enormt vacker stad, ja det kan ju inte bli fel i alla fall! :D

Imorgon blir det jobb där mellan ett och fem ungefär och annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Något trevligt förhoppningsvis. :D Nu ska jag fortsätta umgås lite. Men vi hörs imorgon i alla fall. Hoppas ni har och har haft en superbra lördag och att ni njuter av friheten! :D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0