Måndag


Hej allihopa! :D Hoppas ni har en bra måndag, trots att det är slut på helgen. Själv så har min dag varit rätt så okej faktiskt. Sov med älsklingen inatt och det är ju alltid jättebra! :) Åkte iväg och skulle ha innebandy på morgonen men ännu en gång så var lektionen inställd utan att min lärare meddelat mig. Så jag blev lite småsur men gick sedan och duchade och gjorde mig klar för dagen. Använde för övrigt en ny inpackning som jag tänkte skriva lite mer om senare :) Nåväl, sedan spenderade jag ett par timmar nere på stan. Hittade mycket mycket fint. Det var dock bara ett par vanliga svarta, tråkiga, men ack så användbara, leggings som fick följa med. Men inte klagar jag för det :)
Slutade skolan för ungefär en timme sedan och har hunnit fika lite och läst en massa bra bloggar och sådär.

Jaja, nu ska jag ta och börja göra lite middag. Sedan kommer en outfit och ett litet tips om en inpackning och eventuellt en liten önskelista. Mycket spännande :D Ja, mat nu i alla fall. Glöm inte att skriva någonting fint :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0