Måndag



Hej allihopa! :D Förlåååt för jättedålig uppdatering sista dagarna. Haft mycket att göra och idag så har jag helt enkelt inte varit hemma.. Min mamma fyller år imorgon så hela eftermiddagen efter skolan så har jag och syster åkt omkring runt halva stan för att leta efter någon fin present. Det tog sin tid men nu tror jag minsann att problemet är löst! :D Fikade även lite havreflarn på Mekka och tog det ganska lungt. En skön och välbehövlig eftermiddag alltså.

Insåg ganska nyligt att det snart är Valborg också, mycket trevligt! :) Ska ni hitta på något kul?

Är extremt less på att mitt internet inte fungerar på min dator. Känns lite lagomt drygt att vara fyra personer och slåss om en dator, när jag i vanliga fall har min egna med all musik, alla bilder, alla filmer och allting.. Man känner sig nästan lite handikappad om ni förstår vad jag menar. Men nu ska jag ta lite outfitbilder och lägga upp lite annat kul. Vi hörs om ett par minuter igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0