Måndag


Heej allihopa! Jag är nyss hemkommen från en dryg skoldag. Började med innebandy - trodde jag. Men icket, istället en sovmorgon till 13.05, kändes faktiskt ganska jobbigt. Men jag spenderade dagen med att vandra omkring på stan istället, träffade en gammal barndomskompis också som jag var med en stund så det dög! Hoppas ni haft en bra dag :)

Ja, resterande timmar av denna dagen är det ju tänkt att jag ska plugga ännu mer fysik. Tyvärr. Ska dock inte missa american idol ikväll! :D Känner att det förmodligen kommer bli lite fattigt med inlägg under dagen med tanke på plugget. Men jag hoppas att ni inte ska sakna mig alltför mycket, höhö ;D

Nu måste jag äta, fick nämligen inte i mig någon lunch idag.. Vi hörs om en stund igen! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0