Lördag


Hej allihopa! :D Hoppas ni hade en bra fredagskväll igår och att ni fått en skön sovmorgon idag. Lördagar som är så himla härliga. Jag åkte iväg till älsklingen igår kväll för att mysa lite. Kom hem för lite mindre än en timme sedan :) Nu har jag just varit ute i solen en stund, riktigt härligt väder ännu en dag. Klockrent minsann :)

Förresten, igår hände en jätterolig sak. På väg till älsklingen, som bor på ett litet ställe någon mil utanför stan, så stannade min pappa bilen och sa "ja elin, nu får du köra".. Helt oförberett sådär, bara poof! För första gången! Det var askul och det gick mycket bättre än jag trodde, dvs, att jag inte körde ner i diket eller krockade med ett träd eller något, hehe.. Så, körkortet, here i come! :D

Nåväl, ikväll blir det grillat och andra trevligheter. Ha en fortsatt underbar dag så hörs vi lite senare :D Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ebba

fin blogg =)

2008-04-26 @ 19:09:06
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0