Lördag

Godmorgon och trevlig helg på er :) Jag vaknade ganska nyligt, hoppas att ni också har sovit gott! Idag blir en jätteskön dag - solen skiner, det är lördag och man är ledig. Det blir promenad, lite småfix och sedan så blir det nog att umgås och mysa. Precis som det ska vara :)

Igår hemma hos mormor och morfar så hittade jag och mamma den nyaste (?) Ving-katalogen så vi satt och kikade lite där. Någon som har varit i Maldiverna kanske? Förmodligen världens vackraste paradis, åtminstone på bilderna i alla fall! Skulle inte tacka nej till en resa dit, det kan jag lova :) Annars så känner jag mig lite småsugen på Vietnam eller Malaysia. Vart vill du resa just nu? :)

image75

Jordens paradis - Maldiverna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0