Lördag

Godmorgon på er :) Hur mås det? Själv så är det superbra, morgonpigg som man är. Det enda som fattas är nog solen som inte riktigt tittat fram ännu. Har ni bra väder hos er idag? Idag hade jag tänkt åka ner på stan med fanny och kika lite. Får se om det blir någon större shopping, är inne i en försöka-spara-period för tillfället, haha. Så vi ser väl hur det går ;P I övrigt så tycker jag nog att man ska passa på och avnjuta den här helgen alltså. Välförtjänt! Vad har ni tänkt hitta på för roligt? :)

Hade tänkt lägga in en bild på min snygga Levi´s t-shirt men inser just att kameran har totalt slut på batteri och att jag inte ens finner tröjan på deras skumma hemsida. Så jaa.. Den som väntar på något gott får se lite senare då :)

image29

Också en av jordens snyggaste väskor! :) För övrigt, någon som vet om denna väskan finns att få tag på här i Sverige numera, och helst inte på tradera, utan som ny? :)

Jaja, nu ska jag bege mig ner mot stan och träffa fanny. Vi hörs igen om några timmar! :) Puss puss på er!


Kommentarer
Postat av: ellenh

oh miu miu i mitt hjärta !

2008-04-05 @ 12:48:52
URL: http://ellenh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0