Längtar!

 image15

När man ser den här snyggingen från Salinas blir man bara ännu mer sugen på sommaren som är på väg. Måste säga att det hade inte varit så tokigt att ha på sig den där när jag var i Thailand nu i julas. Woho! Det kommer bli helt underbart med lite ledighet, och framför allt sol och värme! Bara njuta och ha det helt fantastiskt! :) Kanske jobba lite och bara umgås med nära och kära, det blir inte bättre än så! Vad ska ni hitta på för roligt i sommar?

Nu ska jag börja plugga lite kemi till mitt prov imorgon. Ska ju äta massa god tårta hela kvällen nu när lillebror fyller år, så det är bäst att passa på medans man är ensam hemma och känner någon form av motiavtion, hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den var helt underbar... du kan få köpa den till mig...

2008-04-03 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0