Lägenhetsjakt


Hallå i stugorna! Har slutat jobbet för en timma sedan och även ätit en god middag efter det. Nu strötittar på jag fotboll med pappa och kikade just på en lägenhet i Hufvudstaden. Jag är ju en sucker på att kika efter svindyra lägenheter. Framför allt då i Göteborg eller i Stockholm. Umeå är, och har nog aldrig varit, något alternativ. Snarare en språngbräda iväg till någonting större, någonting bättre och någonting vackrare helt enkelt. Lägeneheter i 10-miljonersklasser är drömmen även om jag inser att det är smått omöjligt, åtminstone för stunden. Hittade två lägenheter på Strandgatan i Stockholm varav den ena för 24 miljoner och den andre för 15,7 miljoner. Helt sinnessjukt. Men ack så vackert. Och inspiration - det gillar vi. :)

image111

Hemnet är verkligen en guldgruva ibland. Och detta sovrum skulle jag väldigt gärna ha i alla fall :P Eller vad säger ni? Kanske det snyggaste någonsin, nästan. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 09:26:37
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0