Klänningsfrossa

Det har väl knappast undgått någon hur mycket jag vill bli av med denna äckliga vinter. När jag letar kläder eller inspiration numera så tittar jag endast på sommargrejer. Sommarkläder, sommarskor, solresor, sommarbilder osv. You name it, listan kan göras lång. Och jag är ju egentligen inte en person som är speciellt duktig på att bära klänningar utan äger egentligen bara ett par stycken som jag verkligen gillar. De senaste månaderna har jag dock varit hur svag som helst för detta underbara plagg. Urban Outfitters är ett ställe där jag hittat fantastiskt mycket snygga klänningar och just i skrivande stund är denna min absoluta favorit! :)


image68

Tror verkligen inte att det finns någonting som inte känns sådär perfekt
med den här klänningen. I just love it! :)

Kommentarer
Postat av: Sassy

Urban Outfitters har så mycket fint att jag skulle vilja bo där!

2008-04-10 @ 20:55:50
URL: http://eurotrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0