Jacket

image26image27

Sjukt härlig jacka från MQ, kostar 1199kr om jag inte missminner mig :) Har redan hunnit slita lös en knapp, haha, hårt liv jag lever alltså. Anyway, det är en underbar vårjacka. Är tokkär i den :)

Kom ganska nyligen hem från lillebrors första match i cupen. Duktiga killen gjorde ett mål och ett assist, han tar efter sin storasyster förstår ni, haha, nee, jag skojar bara, han var duktig i alla fall :) Det slutade med att de vann hela "derbyt" i alla fall så det var ju minsann roligt! Nu är ett par släktingar här och äter upp sista tårtan och ger bror ännu mer presenter, så ska ta och vara lite social så hörs vi kanske lite senare ikväll. Wohoo! Ha det underbart bra tills dess i alla fall! :D Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: sanny

snygg, me like :)

2008-04-04 @ 22:29:12
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0