I-landsproblem


Okej okej allihopa. 3 saker som varit mycket dåliga idag.

1. Så fort man lyfter på rumpan från datastolen så bokstavligen flyyger min mamma hit för att spela Harpan. Ja, Harpan alltså. Hallå, aldrig hört ordet KORTLEK förut? Kanske sinnessjukt less. Speciellt med tanke på att människan varit ledig hela dagen. Seriöst, lämna datorerna till oss som har behov liksom.. Abstinens tokhög, det vill jag lova er mina vänner.

2. Mitt fysikprov från i tisdags tyckte jag var en katastrof för att jag sabbat sista frågan som jag tyckte var tokenkel dagen efter. Det visade sig idag att det inte bara var den frågan jag sabbat utan snarare hela provet - kändes det som. Nåväl, ett Godkänt är ju visserligen, jaa.. godkänt? Men ja. Helst ville jag bara slå mig själv med en hammare (njaa, okejdå..) i huvudet så allting ramlar tillbaka på sina rätta platser. Sedan funderade jag på att sno min bänkkamrats prov (Hon spikade, såklart) och byta ut det mot mitt egna.. Höhö. nja. Ajaa, Bättre lycka nästa gång. Tur att kursen är typ trehundra år lång.

3. Jag gör allt för att slippa minnas vår hemska renovering (damm, damm och åter damm). Men nejdå. Ungefär en decimeter från mig står ett kylskåp, jaa.. ni läste rätt. Ett kylskåp i ett så kallat "datarum". Efterdyningar av lite ombyggnationer månne? Hursomhaver. Bakom kylskåpet ligger mina föräldrars viktiga papper. Och jag måste alltså maka på rumpan för att de ska ta sig fram till sina roliga räkningar etc. Denna gången utan mindre lyckat resultat. Crash sa det så låg det glassplitter över halva golvet. Och mig. Det var den lampan det.. Suck.


Ja, jag säger då det. I-landsproblem på hög nivå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0