Haveri


God eftermiddag! Ja alla glada små sötnosar, jag hoppas ni haft en bättre dag än mig. Jag har seriöst ont överallt i hela kroppen, och är helt tung i skallen av allt arbete alltså. Mindre roligt faktiskt. Ännu mindre roligt är att hela min dator nu är trasig och att den inte alls vill fungera utan nu är även nätverkskortet trasigt, vilket ju innebär att jag måste sitta vid den här dumburken istället. Kanske världens näst sämsta dumburk. Tråkigt. :(

image41


Borde kanske trösta mig själv med en härlig kladdkaka eller någonting. Efter den här sjukligt värdelösa dagen så känner jag att jag skulle förtjäna en sådan och minst ett par hundra uppiggande ord alltså!

Har suttit och kikat lite på hotell osv i New York, längtar så enormt dit, kan jag lova! Hoppas vi kan boka en resa dit snarast alltså, det vore helt otroligt underbart! Vore även ganska skönt att fylla 18. Tur att det inte är alltför länge kvar. En månad torde jag ju kunna härda. Eller? Haha, med så lite tålamod som jag har så vet man aldrig ;P

Jaja, vad har ni gjort för roligt idag nu då? :) Nu tänkte jag kika runt lite och se om jag hittar lite fin glad-inspiration. Tips mottages väldigt gärna, haha! Vi hörs på en stund igen :) Puss puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0