Hatet till telefoner


Imorse var jag lite grinig över att bli väckt av telefonen så tidigt, och sedan vara tvungen att springa ner på stan nästan innan någonting hade öppnat. Men jag ska faktiskt inte klaga. Jag är ledig. Och vaknar jag tidigt så känns dagarna längre också - guld värt! :D Har suttit och sett mina serier och svarat i telefon. Ja, vi är lätt uppe i över 35 samtal. Det är helt jäkla galet. För en gungställning. Jaja, jag hoppas det slutar ringa snart i alla fall.. Mina öron tror att det ringer hela tiden nu. Usch säger jag bara. Inte alls kul ;p

Sitter nu och käkar lite mackor och sånt. Känner att jag inte orkar göra någon redig middag idag, tyvärr. Ska ju iväg på jobbet om ungefär en halvtimma och jag känner mig ganska så lat för stunden. Jaja, nu ska jag fixa någonting att dricka också. Slutar klockan nio så vi hörs igen efter det :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va mysigt :) älskar grillkvällar!

2008-04-30 @ 12:08:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0