Haircut

Hallå! Hur är läget? Själv så är det finemang, kom hem från skolan för 45 minuter sedan, finns inte ord för hur värt det är att sluta vid lunch typ 4 dagar i veckan. Underbart! Igår åkte jag iväg till Tone som klippte mig, var otroligt skönt, förutom att det tog kanske 300 år för älsklings Tone att kamma ut mitt hår. Så går det när man permanentar sig, kanske mitt sämsta beslut ever ;P Men men, det är ju bara (BARA??) hår, det växer ju ut som tur är :)

Sitter och vilar mina fötter som har ständigt ont, haha. Lyckas aldrig ha samma skor på mig flera dagar i rad och nu när snön är så gott som borta så blir det väl ett annat underlag på vägarna, antar jag ;P Anyway, det gör ont och skavsåren är många. Ack ack, stackars mig alltså! Tänkte jag skulle lägga upp bilder på mina två senaste skoköp så får ni spana in mina snyggingar lite senare minsann :)

Ska ta mig någonting att äta, kanske ska överraska med en frukt, hehe! Lägger in bilderna snart, så vi hörs på en stund, Puss Puss=)

thailand
Thailand 7/12 - 5/1 - Det var helt underbart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0