Fredag


Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gott! Äntligen är det fredag och helg. Helt underbart måste jag säga :D Sovmorgon har jag fått och min innebandy börjar om en och en halv timme så en riktigt skön och slapp start på dagen i alla fall. Det är aldrig fel, så slipper man stressa.. ;p Har bara innebandyn idag så jag slutar alltså där vid halv tolv ungefär. Och solen skiner ännu en dag, så det blir förmodligen att stanna ute i solen hela dagen idag. Traska på stan och sådär. Jaja, det blir nog väldigt fint det :)

Blir nog att ta en långpromenad och röra på mig lite idag. Ska förbi på iksu i början av nästa vecka och skaffa mig ett nytt 4-månaderskort så jag kan träna lite mer på riktigt. Gryymt skönt :D

Nä, nu måste jag nog äta lite och sådär. Vi hörs lite senare iaf :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0