Fredag


Godmorgon allihopa! :D Hoppas att ni mår bra! Själv så är det finemang, njuter av solen för fullt alltså. Kanonväder igen! Började dagen med att ha en skön sovmorgon och om en halvtimme sådär så blir det att cykla iväg för att sedan ha innebandy som vanligt. Slutar 13.30 så det är en rätt tidig dag ändå :) Ska sedan ner på stan och göra lite små inköp (typ enbart tråkigheter). Det är ju ändå fredag idag. Helg! Vad ska ni göra för roligt? :)

Nej, nu måste jag röra på mig. Tänkte lägga upp lite roliga bilder sedan. Vi hörs senare! Puss :D

Kommentarer
Postat av: Regine

Hei, håper du får ein fin dag i dag =))
I dag skal eg pakke, holder på å flytte.

2008-04-18 @ 12:06:45
URL: http://regine.devote.se/
Postat av: Carolina

Yes box, det hoppas jag med!!!

Kolla gärna in mina ankbilder som ligger ute på bloggen nu :)

2008-04-18 @ 15:17:34
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0