Fredag

Godmorgon mina små älsklingar :) Hoppas allt är bra med er! Själv har jag just avnjutit en extremt härlig och välbehövlig sovmorgon. Det är inte helt fel att gå om första året på gymnasiet ibland alltså, hehe ;P Slutar väl realtivt tidigt idag med två lektioner bara. Sedan ska jag ner på stan och byta min lillebrors tröja, otacksam som han är, haha nee, den var för liten så, jag måste ju visa vilken underbart snäll syster jag är, eller hur, ni vet kanske hur det är? ;D

Känner mig sådär extremt vårinspirerad idag, snart helg och allting! Kommer bli helt underbart skönt med lite ledighet alltså, det behövs alltid efter en "lång" skolvecka. Till veckan är vi dock lediga på tisdag och onsdag, inte helt fel måste jag säga :) Då kan man spendera dagarna med att umgås, shoppa och träna. Förmodligen det roligaste ever ever, inte sant? Och på tal om träna så måste jag kanske byta om och göra mig lite mer redo för dagen nu, börjar nämligen med en timme innebandy nu första lektionen. Alltid lika spännande, eller ;P

image17

Okej allihopa, exakt hur mycket längtar vi inte efter blommiga små söta klänningar (denna kommer från Asos) och bara brunbrända ben? Våren och sommaren, vi längtar efter er, komsi komsi :)

Ha en underbar dag så hörs vi om några timmar igen, Puss Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0