Dreamtown


Tjoho allihopa! :)
Hoppas ni haft en bra dag hittills. Själv så kom jag nyss hem från stan, och duktig som jag är så har jag lyckats att inte köpa någonting alls. Haha, jag förtjänar nästan applåder. Var på väg att först köpa ett par skor, sedan någon Peak-tröja och tillsist en t-shirt från Tommy Hilfiger (som har storlekar där L är detsamma som XS), men jag lyckades vara duktig. Haha, jag är typ stolt! :)

image30

Har tyvärr ingen möjlighet att lägga in bilder på varken dagens lilla klädsel eller min snygga levi´s t-shirt, så istället så får ni se en bild på min drömstad - New York! Någon som varit där som kan berätta hur underbart det är? :))

Nu ska jag äta lite rostade mackor med skagenröra och sedan åka iväg för att hjälpa moster att flytta. Så vi hörs igen om några timmar. Förhoppningsvis är kameran användbar då också :) Ha nu världens bästa eftermiddag!
Puss på er mina underbara små läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0