Dagens

image35image36


Ni får ursäkta de superdåliga bilderna. Kameran vill inte riktigt idag :/

T-shirt Levi´s
Jeans Levi´s
Svart skinnjacka Rock ´n Blue
Pashminasjal från thailand
Utomhus; bruna pumps från Bianco

Kom just in efter att ha varit iväg och hjälpt lillasyster med hennes jobb. Snällt av mig minsann. Nu är det visst något nytt program på tv, Körslaget. Kanske ska ta mig något gott och sedan se vad det är för något :)
Haha, nu ringde min mamma och sa att det visst brinner hos min granne typ?? Hm, mycket skumt måste jag säga! Inte alltid lätt att hänga med i svängarna alltså ;P
Blir nog en relativt tidig kväll ikväll, ska ju upp vid 5.30 och jobba alltså. Usch! Jobba fyra timmar åt laget, sedan hem och äta, och sedan jobba 4 timmar till själv. Haha, jobbig dag minsann! Jag hoppas ni njuter av er förhoppningsvis kommande sovmorgon! ;D Ska göra lite nytta, vi hörs om en stund! Puss puss!



Kommentarer
Postat av: anna

Fint!:)

2008-04-06 @ 15:17:45
URL: http://annaf.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0