Blondin nästa?

Hej alla sötnosar :D Jag kom alldeles precis hem från jobbet. Missade min pappas allsvenska premiär ikväll, kändes lite tråkigt. Speciellt efter som dom vann, haha, hur kul som helst!! Nykomlingar i serien och så bara tjoff så vinner dom och gör det huuur bra som helst! Tycker sånt är skitcoolt faktiskt! Ni hejar väl på Umeå Södra nu i damallsvenskan allihopa? Räknar med er :D Haha, shit, ni kommer märka vilken redig sportsgeek jag egentligen är alltså. Hoppas ni står ut ;P

Har suttit och längtat efter rakt hår under rasterna på jobbet ikväll. Usch vad jag är less på permanent, tjocka klumpar och bara strån som går av konstant. Ett tips från mig till er; permanenta ALDRIG, so not worth it. Går mer bara omkring och väntar på att håret ska växa ut och så jag kan klippa bort allt det lockiga. Lär väl vara tidigast till hösten igen kanske, tyvärr. Älskar ju förändringar, och under min tid på frisörprogrammet så har jag väl hunnit med en hel del. Då mitt hår blir rakt och fräscht igen så kanske jag skulle kunna tänka mig någonting i den här stilen;

image64

Tror jag är inne i en blond period nu. Vad säger ni? Vilken frisyr är er drömfrisyr just nu? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: okej, ja det är jättebra! Kollar inte på det längre, det höll väl bara i sig de första säsongerna. Jag gillar Gilmore girls och Scrubs! haha fast det är bara några, gillar många men kollar inte så mycket ändå :P

2008-04-09 @ 22:04:21
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Carolina

Min drömfrisyr just nu är Nicole Richies låååånga page, som går nedanför axlarna med tjock snedlugg. Jag har typ samma frisyr, fast en decimeter längre, och jag vill våga kapa den biten haha. Det växer ju ut igen liksom, men jag har ju sparat så länge :(

2008-04-09 @ 22:23:40
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Sassy

Som jag har det nu, fast mycket längre...

2008-04-10 @ 11:33:01
URL: http://eurotrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0