Basic

Idag så damp det ner ett litet paket från Nelly som gjorde mig lite glad. Två par schyssta linnen från AA samt även en ny double u-neck klänning, tänkte jag skulle skaffa lite roligare färger. Är ju mest för svart, vitt och grått vanligtvis, men nu blev det både en röd klänning samt ett rött linne också. Råkade synda och köpte även ett svart linne, men jaja, jag är mycket nöjd ändå, som vanligt med deras kläder. Rekommenderas starkt :)

 
image10

Snart blir det middag, och efter det så ska jag se So you think you can dance och Top Model om allting går som planerat ;D Hade även tänkt att Tone ska klippa mig och mitt toviga hår, men vi får se hur det blir med den saken. :) Måste ju passa på och njuta lite grann nu när jag är ledig från innebandyn än tills måndag, hehe! Nu ska jag laga lite mat, vi hörs senare! Puss=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0