B-day.. (snart)


Sitter och funderar lite över min önskelista till 18årsdagen som infaller om dryga två veckor. Oj vad mycket man vill ha egentligen. Så himla mycket småplock egentligen. Ansiktsbehandlingar, smink, massage, presentkort, lite speciella kläder, skor, smycken, klockor, underkläder. Ja you name it. Man vill verkligen ha lite utav allt tror jag. Mycket vill ha mer, som man säger. Och man blir nog aldrig nöjd heller tror jag. Suktar alltid efter fler härliga prylar att stilla sina begär med. Jag sticker verkligen inte under stolen med att jag är bortskämd (eller åtminstone önskar jag att jag är det) och att jag egentligen bara vill ha svindyra prylar. Nåväl, massvis med pengar, körkort, New York-resa, står högst på listan so far. Antar att den lär utökas rätt så rejält.. Vad önskar/önskade ni er i 18årspresenter? :)

image114


Lyxigt som jag har det så är jag ju ledig imorgon. Ska bli fantastiskt skönt :D Men nu ska jag nog umgås med min pappa och min bror. Kanske lyckas jag få med mig pappa ut på en liten övningskörningstur. Återstår att se. Ha en fortsatt trevlig måndagskväll! :D Hörs senare! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: bownii

mums för pupcakes :)

2008-04-28 @ 23:19:08
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0