April April

Håller på att plugga inför mitt kost&hälsa prov som är imorgon, känns verkligen inte roligt. Haha. Är helt tragiskt att jag inte orkar ta tag i skolan trots att jag har 1-2 lektioner om dagen, MAX. Förslappad, eller vadå? ;P Inser hur sjuukt mycket jag kommer ha till hösten, men försöker att inte tänka på det.

På tal om mycket att göra, försöker lista ut hur jag ska orka träna så extremt mycket innebandy 11 månader om året? Blir ju trevligt, eller... Jaja, ska kanske inte säga så mycket, är ju trots allt slutet av en otroligt dryg säsong. Får ta nya tag liksom :)

Yeye, ska återgå till mitt pluggande och förhoppningsvis somna någongång senare också.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0