Älskade helg

Har varit iväg och träffat alla mina barndomsvänner ikväll. Riktigt riktigt trevligt att träffa tjejerna man gick med i liksom tredje klass. Kul att man fortfarande pratar med varandra och att ingenting egentligen förändrats sedan i sexan alltså ;D Grattis grattis till Anna och Malin på sina 18årsdagar, stort minsann!
Sitter nu och ser eftersändningen av matchen mellan Täby och AIK, håller på täby men tror tyvärr att de inte klarar sig till final i år.. Men men, vi får väl se :) Insåg tidigare under kvällen att jag har jättelång sovmorgon imorgon och endast en lektion så det ska bli grymt skönt att kunna kolla igenom massor med saker utan att behöva stressa iväg till andra saker osv. Och framför allt helg, kanske huur efterlängtat som helst! Blir nog ganska slappt skulle jag gissa. Och massor med inlägg i bloggen också kan jag lova :)
Nu ska jag återgå till matchen i alla fall. Sov gott alla sötnosar. Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0